Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Krat-Met
Treść opinii: Dwa i pół roku temu kupiłem drzwi i futrynę tej firmy. Po roku, futryna zaczęłą rdzewieć. Mimo dwukrotnych prób ratowania sytuacji firmie nie udało się doprowadzić futryny do należytego stanu. W tej sytuacji jesienią podjęto decyzję o wymianie. Niestety, jesienią ubiegłego roku firma nie wywiązała się z deklaracji wymiany ościeżnicy motywując to brakiem wykonawcy. Po dłuższej dyskusji mailowej otrzymałem deklarację załatwienia sprawy wiosną. Wiosnę mamy od kilku tygodni, a nikt nie próbuje podejść ponownie do tematu. Ponownie muszę prowadzić poszukiwania osoby odpowiedzialnej za sprawę. W zeszłym tygodniu pani ta przebywała na urlopie. Pozostawiłem w firmie prośbę o kontakt. Niestety, sprawa nie została załatwiona.