Opinia użytkownika: Iwona_100
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Poprzez Dział Obsługi Klienta czyli telefonicznie zgodziłam się na nowy numer i nowy telefon w sieci Plus.Umowę przywiózł mi kurier.Poszłam więc do salonu Plusa ,aby dowiedzieć się czy wszystko jest w tej umowie tak jak się umawiałam z konsultantką przez telefon.W biurze jest czyściutko,są po dwa miejsca przy każdym stanowisku,są krzesełka dla oczekujących na rozmowę.Panie ubrane w białe bluzeczki z identyfikatorami,ulotki w widocznych miejscach,telefony ładnie wyeksponowane.Jedna z pań zaprosiła mnie do siebie na rozmowę i tu moje zachwyty się kończą.Kiedy pracownica dowiedziała się z jakim problemem do niej przychodzę,przestała być miła-stwierdziła ,że skoro podpisałam umowę z działem obsługi klienta to mam sobie do nich dzwonić i pytać o szczegóły.Myślałam,że firma Plus to jedna firma,ale widocznie się pomyliłam.