Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BATA
Treść opinii: Przy okazji zakupów w Galerii Kazimierz wstąpiłam do sklepu Bata. Na półkach panował porządek a buty i torebki były równo i estetycznie wyeksponowane. Upatrzyłam interesujące mnie buty i zaczęłam rozglądać się za sprzedawcą. W całym około 100 metrowym sklepie, klientów obsługiwała tylko jedna osoba. Sprzedawczyni przy kasie była tak zajęta obsługiwaniem klientów w kolejce, że nie było szans poprosić o znalezienie odpowiedniego rozmiaru lub dopytać o cokolwiek. W ciągu mojej wizyty zdążyłam znaleźć i przymierzyć 3 pary butów. Po około 10 minutach z pomieszczenia dla personelu wyszedł sprzedawca którego wcześniej nie widziałam. Klienci natychmiast się na niego rzucili z pytaniami i prośbami. W trakcie mojej wizyty w sklepie było około 20 osób. Uważam że w przypadku takiego sklepu 4 osoby do obsługi klientów to minimum. Pomimo że znalazłam jedna parę butów które byłam skłonna kupić, wyszłam ze sklepu ponieważ nie miałam czasu czekać tak długo na zostanie obsłużoną. Przez cały czas mojego pobytu w sklepie, do kasy czekało przynajmniej 5-6 osób.