Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Podczas łączenia banków PeKaO SA doszło do kilku mylnych decyzji podczas łączenia kont i wynikły z tego tytułu problemy. Obsługa banku nie poczuwała się do załatwienia sprawy na tyle kompetentnie, że musiałem chodzić po kilka razy do banku i załatwiać to osobiście a cała sprawa trwała ponad 3 miesiące. Przez ten czas nie było ani jednej osoby, która w jakikolwiek sposób zajmowałaby się ową sytuacją. Przez poczynania banku miałem niedopłaty do kredytów i podwójnie ściągane raty na kredyty, anulowano mi karty płatnicze i bankowe, konta internetowe. Jednym słowem zostałem całkowicie odcięty od swoich finansów, mało tego otrzymałem od banku upomnienie komornicze o zaleganiu z płatnościami mimo podwójnie spłaconych rat. Nikt nie chciał się podejmować kontroli tego co się działo. Za każdym razem musiałem rozmawiać z inną osobą i nikt nic nie wiedział