Opinia użytkownika: Nayagare
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Dzisiaj w Realu usiłowałam dokonac reklamacji towaru (zabawka dla dziecka). Najpierw udałam się do punktu zwrotów, gdzie pani skierowała mnie do informacji. Tam inna pracownica przez kilka minut udowadniała mi, że towar nie jest zepsuty i odmówiła przyjęcia reklamacji. W końcu zażądałam, aby skontaktowała mnie kierownikiem. Pracownica zadzwoniła do kierownika i po chwili rozmowy wróciła i oświadczyła, że jednak przyjmie reklamację. Zwróciłam więc towar i otrzymałam zwrot gotówki, jednak cała sytuacja była dla mnie nieprzyjemna. niepotrzebne było udowadnianie mi, że nie mam racji i sugerowanie, że źle uzywałam przedmiotu. Pracownica traktowała mnie z góry, bez życzliwości i zrozumienia. Dobrze, że w końcu reklamacja została przyjęta.