Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DUKA
Treść opinii: Wygląda na to, że profesjonalna obsługa w sklepie, to nie przypadek. Moja kolejna wizyta to potwierdzenie wcześniejszych pozytwnych odczuć. Chwilę po wejściu do sklepu klient jest monitorowany przez personel. Zatrzymanie się na dłużej przy którymś z przedmiotów z ekspozycji powoduje pojawienie się ekspedientki. Pada grzeczna, dyskretna propzycja pomocy. Przyglądałem się zestawowi sztućców. Kiedy stwierdziłem, że się rozglądam, pani powiedziała: "oczywiście, proszę bardzo, a w przypadku pytań jestem do dyspozycji". Kilkanaście minnut później, gdy żona opouściłą zlokalizowany na przeciwko sklep Rosmann, ponownie pojawiłem się w Duce. Jak dobry myśliwy sprzedawczyni namierzyła mnie szybko i podeszła z uśmiechem zapytać o możliwość udzielenia pomocy. Tym razem mieliśmy pytania. Pracownica niewątpliwie była przygotowana do obsługi. Zdecydowanie ma pojęcie o tym, co sprzedaje. Odpowiedzi są rzeczowe i sprawne. Zdobywanie klienta to profesjonalna znajomość produktu i umiejętność przekazania tej wiedzy, a nie nachalne wciskanie czegoś, co klient nie jest chętny kupić, ale poddany technikom manipulacji nawet sam się nie orientuje kiedy pakuje do siatki.