Opinia użytkownika: Rishard
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Wszystko ok do momentu kiedy coś się popsuje. Kupiłam jednocześnie głośniki, monitor i klawiaturę. Po 4 miesiącach działała tylko klawiatura. Kiedy zgłosiłam reklamację, pracownik nie poinformował mnie jakie mam możliwości rozwiązania sprawy. Efekt jest taki, że od 3 marca nie mam głośników, ponieważ wciąż są naprawiane. Pani na infolinii poinformowała mnie, że skoro to jest "naprawa" to oni mają na to tyle czasu ile im potrzeba i może to trwać jeszcze długo. Monitor odesłano mi z adnotacją, iż nic nie było zepsute, profilaktycznie wymieniono tylko jedną część i jeśli następnym razem wyślę im sprawny sprzęt obciążą mnie kosztami wysyłki. Nadmienię, że po "profilaktycznej wymianie" monitor działa bez zarzutu. Odradzam wszystkim zakupy w tym sklepie, ponieważ sklep przyjazny dla klienta to taki, który umie współpracować nawet kiedy coś nie pójdzie tak i trzeba rozwiązać problem. Widocznie pracownicy sklepu uważają, że jeśli ktoś już kupił to wystarczy. Polecał bym o lepsze traktowanie klienta i większą pomoc kiedy jest jakiś problem i jeśli chodzi o gwarancję i naprawe zepsutego sprzętu.