Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Skuszony ofertą Alior Banku dla klientów indywidualnych postanowiłem otworzyć tam rachunek. Po wejściu do placówki napotkałem ekipę remontową, która naprawiała sufit, na szczęście było to robione dość cicho i schludnie. W banku było czysto. Po chwili zastanawiania się przy wejściu, zostałem powitany i skierowany w odpowiednie miejsce przez pracownika banku, który stał nieopodal i rozmawiał z inną pracownicą. Przeszkadzał mi jednak brak odpowiedniego oznakowania miejsc załatwiania spraw. Od razu udałem się do boksu, ponieważ nie było innych klientów i zostałem miło powitany. Pani wyjaśniła mi szczegóły oferty, którą byłem zainteresowany. Ustaliliśmy wszystkie szczegóły, podpisałem umowy, a następnie zostałem zaproszony przez Panią do stanowiska obsługi internetowej, gdzie wyjaśniła mi sposób obsługi systemu bankowości internetowej. W międzyczasie jednak dekoncentrowali mnie inni pracownicy naprawiający akurat wtedy projektor podwieszony pod sufitem - mogli to zrobić kiedy indziej. Przez cały czas trwania naszej rozmowy, Pani odpowiadała na moje pytania jasno i w kulturalny sposób, była uśmiechnięta i profesjonalna. Cała procedura przebiegła sprawnie i szybko – po około 20 minutach opuściłem bank jako nowy klient Alior Banku.