Opinia użytkownika: endri
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Udaliśmy się z żoną na zakupy do hipermarketu Carrefour. Wjeżdżając na parking, zwróciliśmy uwagę na kolejkę wyjeżdżających samochodów z parkingu. Całe szczęście, że nie pojechaliśmy na zakupy od razu po pracy. Weszliśmy do sklepu i zrobiliśmy zakupy, jak zwykle niektóre produkty nie posiadały czytelnych cen. Po zapełnieniu wózka, udaliśmy się do kasy. Pani przy kasie przywitała się z nami. Szybko i sprawnie sczytywała ceny z produktów. Na sam koniec jednak, zatrzymaliśmy się przy jednym produkcie, 2 "łapki" na rzep z piłeczką. Pani pomimo wprowadzenia kodu, nie mogła wczytać kodu produktu. Ponieważ był to prezent dla dziecka, zaproponowałem, że pójdę wymienić produkt na inny. Kiedy wróciłem do kasy, Pani w dalszym ciągu miała problem z kodem. Po 4 krotnym wprowadzeniu cyfr ręcznie, udało się w końcu zaakceptować cenę. Pani poinformowała o kwocie do zapłaty. Szybko i sprawnie przyjęła transakcję, wydała mi paragon oraz wydruk z karty kredytowej. Pani podziękowała za zakupy i pożegnała się z nami.