Opinia użytkownika: Nayagare
Dotycząca firmy: Metro Warszawskie
Treść opinii: Wsiadałam na stacji metra Stokłosy, jechałam z dzieckiem i rowerem. Na Stokłosach było czysto, żadnych śmieci, działała winda. Nie działał natomiast automat do kupowania biletów - wyświetlał się komunikat o braku biletów kartonikowych. Również w kiosku nad peronem nie można było dostac biletów - pani poinformowała o braku. Wagony metra były jak zawsze czyste i posprzątane, w środku siedzi się przyjemnie, nie ma śladów dewastacji. Na stacji Pole Mokotowskie nie działały windy. Widziałam sporo osób, w tym kobiet z małymi dziecmi w wózkach, które samodzielnie wciągały wózki po schodach. Metro nie załatwiło żadnej innej możliwości, nie było też informacji o zepsuciu wind jeszcze na peronie, tak, aby pasażerowie nie musieli się o tym przekonywac dopiero po naciśnięciu niedziałającego guzika. Osoby niepełnosprawne na tej stacji nie miały żadnych szans na wyjście z peronu.