Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: coffeeheaven
Treść opinii: Umówiłam się ze znajomą w Coffheaven na kawę. W kawiarni było bardzo czysto, nie było wielu klientów wiec można było bez problemu znaleźć wolny stolik. Podeszłam do baru i zamówiłam mrożoną miętową kawę. Koleżanka zamówiła kawę i ciastko. Podczas płacenia nikt nie zaproponował mi karty stałego klienta, o którą sama musiałam poprosić. Pracownik podał mi ja bez słowa i nie wyjaśnił zasad funkcjonowania. Po około 5 minutach nasze zamówienie było gotowe. Moja kawa nie była dobrze zmiksowana i od razu zaczęła się rozwarstwiać. Wyglądało to bardzo nieapetycznie. Ciastko koleżanki okazało się być nieświeże. Na szczęście nie miała problemu z wymianą na inne. Obsługa była bardzo nijaka. Nie nawiązywali za bardzo kontaktu z klientem, nie uśmiechali się. Plusem jest to, że sieć kawiarni korzysta z ekologicznych jednorazowych opakowań. Uważam ze 12zł za kawałek ciasta to o 50% za dużo. Ceny są nieadekwatne do jakości.