Opinia użytkownika: Elżbieta_16
Dotycząca firmy: Optical Canada
Treść opinii: Przy wejściu stały 2 panie sprzedające, na progu. Jak weszłam to powiedziały dzień dobry. Weszłam do sklepu, stały tam jeszcze ok. 5 sekund. W sklepie siedział Pan, odwrócony bokiem i pił coś z kubka (kawę lub herbatę). W sklepie było czysto, nie było klientów. Panie nie miały jednolitego ubioru, jedna miała jakąś letnią spódniczkę, krótką w kwiatki. Dopiero po ok. minucie od wejścia do sklepu, a stanęłam przy ladzie, bo chciałam kupić płyn do soczewek, jedna z Pań podeszła i zapytała w czym może pomóc. Uważam, że niestety czas oczekiwania na sprzedającego był zbyt długi, bo stałam przy ladzie co sugerowało, że chcę o coś zapytać. Jeżeli chodzi o moje odczucia, to sprzedawcy byli jacyś sztywni. W sumie obsługiwały mnie aż 3 osoby. Poprosiłam o płyn solo care 355ml, panie nie były zbyt zorientowane czy taki jest, odwrócił się Pan i powiedział, że jest. Wrażenia takie sobie. Bałabym się kupić tam okulary skoro nawet nie wiedzą nic o płynie.