Opinia użytkownika: demo
Dotycząca firmy: Multikino
Treść opinii: Poszłam ze znajomymi do kina Silver Screen, obecnie przejętym przez Multikino.Seans wyświetlano w środku tygodnia i późnym wieczorem, więc przy kasach (otwarte 2 na 6) było niewielu klientów. Podeszliśmy w trójkę do kasy. Koleżanka poprosiła o bilety, wymieniła tytuł filmu i godzinę. Obsługiwał nas młody chłopak, bardzo uprzejmy i sympatyczny. Poprosiliśmy o możliwość zapłacenia oddzielnie. Zaoferowaliśmy też zapłatę kartami płatniczymi, jeśli byłby problem z drobnymi w kasie. Kasjer spytał się nas, czy może jedno z nas chciałoby zapłacić kartą, a reszta gotówką. Wyjaśnił, że w takim wypadku mógłby zaksiągować 3 bilety jako jeden zakup, a nie każdy oddzielnie. Zrobiliśmy, jak powiedział. Pan sprawnie poradził sobie z rachunkami, wydał bilety i życzył miłego seansu. Jedna z koleżanek przed wejściem do kina kupiła popcorn. Jak się później okazało, był smaczny. Bileterka na wejściu wzięła od każdego bilety. Każdemu też powiedziała "Sala 5, życzę miłego seansu". Na sali było dużo wolnych miejsc. Film miał dobrą jakość dźwięku i obrazu.