Opinia użytkownika: demo
Dotycząca firmy: Telepizza
Treść opinii: Wyjechałam z dużą grupą znajomych do Warszawy na szkolenie. Kurs był bardzo intensywny i odbywał się w hotelu Gromada dość znacznie oddalonym od restauracji i barów. Ponieważ mieliśmy tylko godzinną przerwę obiadową, postanowiliśmy zamówić pizzę na telefon. Wybrałam Telepizzę. Dzień wczęśniej, tj. w czwartek zadzwoniłam do lokalu z pytaniem, o której mam zadzwonić następnego dnia, żeby dowieziono mi dość spore zamówienie na określoną godzinę. Pan, z którym rozmawiałam, podał mi preferencje lokalu w tym względzie. Następnego dnia zadzwoniłam i złożyłam kilkuset złotowe zamówienie. Podkreśliłam niejednokrotnie, iż bardzo zależy mi na dowiezieniu pizzy na czas i podałam godzinę 13:50. Ustaliłam też miejsce dowozu, którym miała być recepcja hotelowa. Przed godziną czternastą znalazłam się w holu w oczekiwaniu na dostawę. Zauważyłam, że inne grupki ludzi także skorzystały z jedzenia na telefon. Dostawcy innych firm kursowali bez przerwy. Jednak Telepizza nie przyjeżdżała. Zadzwoniłam do lokalu. Poinformowano mnie, że zamówienie już wyjechało i powinno tam być w przeciągu kilku minut. Po 10 min. zadzwoniła ponownie. Pani, z którą rozmawiałam powtórzyła, że dostawca już wyruszył. Poinformowała mnie, że nie ma z nim kontaktu i nie jest w stanie sprawdzić, gdzie obecnie się znajduje. O godz. 14:25, gdy nasza przerwa dobiegała końca, zadzwoniłam po raz trzeci. Wspomniałam, że jeżeli pizza nie dojedzie w ciągu 5 min., nie zostanie odebrana, ponieważ wszyscy znajdziemy sie już na wykładzie. Kierowniczka ponownie rozłożyła ręce. Wspomniałam, że przy takim spóźnieniu należy się rabat. Moja rozmówczyni powiedziała, iż faktura jest już wydana i ma ją kierowca. W takim razie rabat nie jest możliwy, ale może mi zaproponować sok gratis przy następnym zamówieniu na ten adres. Poinformowałam ją, iż nie będę najprawdopodobniej już nigdy zamawiać na adres hotelu, w którym nie mieszkam. Zaproponowała, że doda sok, kiedy ponownie zamówię ze swojego numeru telefonu. O godzinie 14:35 przyjechał dostawca. Zamówienie było kompletne, pizza ciepła i smaczna. Trudno jednak było ją jeść ze smakiem. Dostawca poinformował mnie, że przyszedł do pracy na zmianę rozpoczynającą się o 14:00 i od razu wyjechał z naszym zamówieniem. Jestem oburzona organizacją w Telepizzy. Pizzę powinien przywieźć poprzedni dostawca lub powinnam zostać poinformowana, że dowóz na 13:50 jest niemożliwy. Zaoferowanie mi soku za nie więcej niż 5 zł przy kolejnym zamówieniu uważam za uwłaczające, zwłaszcza, że płaciłam kilkaset zł. Kierowniczka zdawało się, iż nie kontroluje swoich pracowników. Nigdy więcej nie zamierzam zamawiać pizzy z Telepizzy z Warszawy, ani z żadnego innego miasta.