Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Kończy się moja umowa o dostarczanie internetu" iplus" i postanowiłem ją przedłużyć. Po przeprowadzonych negocjacjach z BOA, ustaliliśmy warunki dalszej współpracy. Wczoraj kurier dostarczył przesyłkę i tu wielkie moje rozczarowanie, które dotyczy umowy jaką otrzymałem, a w niej zupełnie inna oferta od tej jaką wynegocjowałem. Oczywiście nie podpisałem jej, a następnie skontaktowałem się telefonicznie z przedstawicielem Plusa. W rozmowie zapewniono mnie, że ktoś do mnie zadzwoni i sprawę wyjaśnimy. Niestety do chwili obecnej nie miało to miejsca. Dlaczego tak się dzieje, że podczas negocjacji wszystko pięknie wygląda, a później okazuje się zupełnie coś innego? Mam jednak tą możliwość, że w ciągu 10 dni mogę podjąć decyzję o odstąpieniu od umowy, co z pewnością uczynię. Jak widać sieci Plus nie zależy na klientach, a mnie nie zależy na korzystaniu z ich usług...!