Opinia użytkownika: Beata_87
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Po raz kolejny zadzwoniłam na infolinię Plusa, bo nie jestem zadowolona z jakości usług (internet). Zanim połączyłam się z właściwym konsultantem, wykonałam 3 połączenia, ponieważ nikt nie był w stanie odpowiedzieć na moje pytanie. Pierwszy konsultant obiecał, że przełączy mnie do właściwej osoby, niestety, po 10 minutach oczekiwania spasowałam i rozłączyłam się. Drugi rozmówca- kobieta, stwierdziła, ze nie umie mi pomóc, ani nie potrafi mnie przełączyć do właściwej osoby. Zgodnie z zasadą do trzech razy sztuka, spróbowałam raz jeszcze. Zdenerwowana, najpierw powiedziałam co sądzę o ich infolinii, pan przeprosił mnie i wysłuchał mojego problemu. W końcu trafiłam na kompetentną osobę, która pomogła mi rozwiązać problem. Trwało to prawie 20 minut, ale większość problemów udało się rozwiązać. Odbyłam trzy rozmowy (w sumie 40 minut!) i oceniam ogólnie jakość obsługi przez firmę Plus.