Opinia użytkownika: Magdalena_91
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Około godziny 15:00 zadzwonił mój telefon. Dzwoniła pani Anna, pracownica Lukas Banku, osoba, która kilka miesięcy wcześniej obsługiwała mnie w gliwickim oddziale. Uprzejmie mnie przywitała, przedstawiła się i przypomniała sytuację, w której się zetknęłyśmy. W słuchawce słyszałam ciepły głos osoby o dobrej dykcji i dużej kulturze osobistej. Celem jej telefonu była przede wszystkim okazja do przypomnienia o firmie oraz zaproponowanie korzystania z rachunku utworzonego w tym banku. W związku z tym, że jestem zadowolona z obsługi w moim dotychczasowym banku, poprosiłam o więcej informacji na temat tego produktu – p. Anna przedstawiła mi najistotniejsze dla mnie kwestie. Dowiedziałam się, że opłata za prowadzenie konta wynosi 11 złotych, natomiast w przypadku gdyby na rachunku znajdowały się środki o wartości co najmniej 5000 złotych – konto prowadzone byłoby bezpłatnie (okazało się, że obecny mój rachunek prowadzony jest na lepszych warunkach). Po zakończeniu wyjaśnień, pracownica banku podziękowała za rozmowę i życzyła mi miłego dnia.