Opinia użytkownika: Nayagare
Dotycząca firmy: Peek&Cloppenburg
Treść opinii: W dniu 27/04 robiłam zakupy w sklepie Peek&Cloppenburg. Złe wrażenie zrobiły na mnie porozstawiane pudła z towarem, ubranie leżące na stosach, puste rozrzucone wieszaki. Bymoże był to dzień zmiany ekspozycji, ale robiło to naprawdę niekorzystne wrażenie. Personel był praktycznie nieosiągalny, wszyscy pracownicy byli zajęci rozwieszaniem ubrań i porządkowaniem ich. Nikt nie pomagał przy przymierzalniach. Ubrania jednak były czyste i wyprasowane oraz porządnie poukładane na półkach, regałach i rozwieszone na wieszakach. Wszystkie były opatrzone metkami cenowymi. W przymierzalniach panował porządek i czystośc. Przy kasie obsługa była bardzo uprzejma, zaproponowano mi karte lojalnościową i obsłużono bez problemu transakcję kartą. Ogólnie wizyta nie zrobiła na mnie najlepszego wrażenia, choc asortyment jest szeroki i w korzystnych cenach.