Opinia użytkownika: Bryku
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Wizyta w sekcji fast-food Ikea związana z kupnem lodów i hot dogów. Niestety moim zdaniem Ikea postawiła na utrudnienie klientom korzystania z działu fast food. Zamiarem może i było usprawnienie obsługi ale wyszło zupełnie odwrotnie. W sklepie postawiono dwa automaty służące do dokonywania zamówienia. Po wybraniu interesujących pozycji należy wrzucić monety i czekać na wydrukowanie paragonu, z którym trzeba udać się do kasy. Z moich obserwacji wynika, że wiele osób nie zauważa stojących urządzeń i staje w kolejkach do kasy gdzie po podejściu do stanowiska są informowani, że należy się wrócić i skorzystać z zamontowanego urządzenia. Poza tym na chwilę obecną wygląda to tak, że do automatów ustawia się kilkuosobowa kolejka a stanowiska obsługi są wolne. Czas pokaże czy rozwiązanie zaproponowane przez Ikea się sprawdzi, moim zdaniem poki co nie działa to prawidłowo.