Opinia użytkownika: Magdalena_91
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Weszłam do sklepu o bardzo dużej powierzchni. Salon utrzymamy były w czystości (podłogi, witryny, lustra), a ubrania powieszone na wieszakach lub ułożone na półeczkach. Pracownice (w chwili, gdy weszłam do sklepu były to trzy kobiety w wieku do 25 lat) na bieżąco porządkowały odkładane przez klientów rzeczy, układając je według rozmiaru. Warto podkreślić, że dostępne były wszystkie rozmiary danego rodzaju (od XS zaczynając na XL kończąc). Ogromna powierzchnia sprawia, że klienci mogą swobodnie przeglądać towar, tym bardziej, że są one umieszczone w taki sposób, że bez trudu można ściągnąć je z wieszaków (nie ma tu takiej sytuacji jak w innych sklepach, kiedy zdjęcie wybranej rzeczy sprawia problemy). Kolejnym atutem jest to, że w salonie można znaleźć odzież zarówno dla kobiet, mężczyzn jak i dzieci; stworzono też część dla kobiet w ciąży. Na sali sprzedaży dostępne są dodatki – biżuteria, okulary przeciwsłoneczne, torebki oraz buty. Dużym mankamentem jest to, że przy części towaru brakuje cenówek. Niestety, żadna z pracownic nie służyła klientom pomocą – ich rola ograniczała się do kasowania i porządkowania.