Opinia użytkownika: Magdalena_91
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Około godziny 16:00 zadzwoniła do mnie pracownica banku Millenium z propozycją przedstawienia oferty. Najpierw uprzejmie mnie przywitała, a następnie przedstawiła się. Głos tej osoby był spokojny, a jej dykcja bez zarzutu. Niestety, nie mogłam w tym czasie rozmawiać - pani Monika zapytała, kiedy będę mogła zapoznać się z nowymi produktami banku – umówiłyśmy się na następny dzień. Punktualnie o 14:00 zadzwoniła do mnie i rozpoczęła prezentację kart kredytowych. Nie byłam zainteresowana tą ofertą, ale zapytałam o produkty oszczędnościowe. Uważam, że telefonująca do mnie osoba wykazała się dużą elastycznością i otwartością na potrzeby klienta. Uzyskałam informacje na temat konta oszczędnościowego oraz zostałam zaproszona do najbliższego mojemu miejscu zamieszkania oddziału, gdzie konsultant mógłby przedstawić mi całą gamę propozycji. Na zakończenie rozmowy zostałam uprzejmie pożegnana, a rozmawiająca ze mną osoba życzyła mi udanego popołudnia.