Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Przed świętami chciałam kupić mężowi jakiś fajny sweterek lub koszulę. Wybraliśmy się do Reserved w CH Tesco. Po rozejrzeniu się po sklepie mąż zauważył fajny czerwony sweter. Przymierzył go, ale niestety był troszkę za duży. Podobny model był na manekinie. Podeszliśmy do sprzedawczyni, sprawdziła że jest jeszcze 1 sweter w poszukiwanym rozmiarze i to właśnie ten na manekinie. Niestety skończyla się uprzejmość ze strony sprzedawczyni-pani Magdy. Gdy poprosiliśmy o zdjecie swetra z manekina odmówiła bez podania przyczyny "nie, bo nie". Zachowywała się niegrzecznie i dość bezczelnie. Naszą reakcja na takie zachowanie pani Magdy było poproszenie o rozmowę kierownika sklepu. Pracownica twierdziła, że go nie ma, więc poprosiliśmy o telefon do kierownika, odmówiła. Mąż już miał dosyć tego zachowania pracownicy i zrezygnowany wyszedł ze sklepu. Dla mnie zachowanie pani Magdy było wszelkim zaprzeczeniem dobrej obsługi klienta. Może gdyby spokojnie wyjaśniła dlaczego nie może ściagnąć tego sweterka z manekina, rozluźniłoby to sytuację, ale niestety stało się odwrotnie. Firma straciła potencjalnych klientów, którzy w tym sklepie co miesiąc zostawiali 200-300 zł.. Teraz kupujemy odzież w sklepie obok na tym pasażu u konkurencji.