Opinia użytkownika: Gosiek
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Weszłam do sklepu z zamiarem kupna wcześniej wypatrzonych sandałów. Niestety nie mogłam znaleźć odpowiedniego regału. Poprosiłam o pomoc sprzedawczynię, która od razu poszła ze mną i wskazała odpowiedni regał. Pani pomogła również w poszukiwaniach odpowiedniego rozmiaru i koloru. Okazało się, iż wybranego przeze mnie koloru nie ma na pólkach. Sprzedawczyni sama zaproponowała, iż pójdzie sprawdzić czy dany towar znajduję się w innej placówce Deichmanna. Buty były w innym sklepie i tu również sprzedawczyni zaproponowała, że może je dla mnie zamówić (zarezerwować) żebym nie jechała na próżno (gdyby ktoś je w międzyczasie wykupił ). Klient w tym sklepie może czuć się ważny. Personel chętnie udziela pomocy i próbuje rozwiązać wszelkie problemy i dba o czas klienta.