Opinia użytkownika: Beata_87
Dotycząca firmy: Avans.pl
Treść opinii: Postanowiłam skorzystać z promocji Polsatu, w związku z powyższym udałam się do powyższego sklepu celem zakupu odpowiedniego dekodera i podpisania umowy. Zanim jednak sfinalizowałam umowę podpytywała sprzedawcę o wszelkie warunki, gwarancje etc. Niestety, okazało się, że wiedza ekspedienta nie była zbyt rozległa na powyższe tematy. Pan, nie potrafił mi wytłumaczyć, co się dzieję z dekoderem po okresie 29 miesięcy, stwierdził, że po prostu nie wie, może dekoder wraca do niego, może do Polsatu, a może zostaje u klienta. Poprosiłam, żeby się tego dokładnie dowiedział, bo to dla mnie istotna sprawa, ale usłyszałam, że teraz nie ma czasu. Cóż, opuściłam ten niekompetentny punkt sprzedaży i udałam się do innego.