Opinia użytkownika: Magdalena_91
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Bez trudu znalazłam miejsce na parkingu, pomimo że zaparkowanych było wiele aut. Na salę sprzedaży weszłam drugim (nie głównym) wejściem; tuż przy bramce stał ochroniarz, a przy bramce ustawione były plastikowe koszyki. Chciałam zrobić niewielkie zakupy - tylko kilka produktów. Okazało się, że wszystkie były dostępne i bardzo dobrze wyeksponowane na półkach; część z nich było w promocyjnej, obniżonej cenie. Na sali faktycznie było bardzo dużo klientów, jednak pomimo tej sytuacji, sklep był czysty, a między regałami widać było pracowników wykładających towar. Gdy podeszłam do kas, okazało się, że wiele stanowisk jest czynnych. W kolejce przede mną stała tylko jedna osoba, także po około2 minutach byłam obsługiwana. Pani, która kasowała moje produkty, ubrana była w strój firmowy. Nie zostałam powitana, a pracownica nie nawiązała ze mną kontaktu wzrokowego. Sieć przygotowała dla swoich klientów program lojalnościowy; wydane w sklepie pieniądze zamieniane są na punkty - korzystam z tej formy promocji, ale niestety gdybym sobie o tym nie przypomniała, kasjerka nie wspomniałaby o takiej możliwości.