Opinia użytkownika: Snoopy
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Będąc w Leroy Merlin zaobserwowałam nieprofesjonalne zachowanie pracowników. Otóż na dziale sanitarnym przy stanowisku doradcy skupiło się kilku pracowników – mężczyzn – i nie bacząc na klientów rozmawiało na tematy prywatne. Dotyczyły one samochodów, rodzajów głośników, sposobu ich montażu. Nie byłoby to aż tak rażące, gdyby nie spora ilość klientów i brak dostępności doradcy, u którego można było uzyskać informacje o produkcie. Panowie zachowywali się dość głośno, śmiali się. Przyznam szczerze, że czułam się trochę niezręcznie przerywając im rozmowę. Poza tym nie uznali mnie chyba za potencjalnego klienta, a szkoda, bo w sumie byłam już zdecydowana na zakup, ale potrzebowałam „utwierdzenia” mnie w przekonaniu, że dokonuję właściwego wyboru… Wyszłam z marketu bez zakupu.