Opinia użytkownika: Magdalena_91
Dotycząca firmy: TAURON
Treść opinii: Skorzystałam z usługi, jaką oferuje mój dostawca prądu - zgłoszenie stanu licznika drogą telefoniczną. Po 3 sygnałach w telefonie usłyszałam głos nagrany na automatycznej sekretarce, który informował mnie o tym, że rozmowa będzie nagrywana; po chwili przywitała mnie telefonistka, przedstawiła się (Bożena, o bardzo miło dla ucha brzmiącym głosie) i zapytała, w czym może pomóc. Powiedziałam, w jakiej sprawie dzwonię. Poproszono mnie o podanie nr ewidencyjnego - niestety nie miałam go przy sobie. Nie był to jednak problem, gdyż obsługująca mnie osoba wyszukała odpowiednie dane w oparciu o nazwisko właściciela mieszkania. Podałam stan licznika, a po chwili powiadomiono mnie, ile wyniesie rachunek. Na zakończenie rozmowy zostałam uprzejmie pożegnana. Warto podkreślić, że w tle naszej rozmowy panowała cisza, co rzadko się zdarza, gdy korzysta się z usług infolinii.