Opinia użytkownika: Elżbieta_48
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: W sobotę znalazłam wreszcie chwilę czasu, żeby podjechać z moim samochodem do myjni. Zdecydowałam się na tą znajdującą się na stacji BP, ponieważ miałam po drodze i wstępowałam do supermarketu znajdującego się obok. Podjechałam do budynku i zaczęłam czytać instrukcję. Okazało się, że muszę się udać do kasy, aby zakupić karnet potrzebny do uruchomienia mycia. Do wyboru były 4 programy, ale dostępne w tym momencie tylko 3. Zakupiłam ten z podwójną aktywną pianą, podwójnym płukaniem i suszeniem. Wróciłam do myjni i uruchomiłam ją. Powoli wjechałam do środka, gdzie wyświetlana była informacja, czy znajdują się w odpowiednim miejscu. Gdy stanęłam w dobrym miejscu zapaliła się lampka stop, a przy ustawieniu się pomagały sygnały „do przodu” i „do tyłu”. Wtedy włączyła się cała maszyna myjąca. Według instrukcji miałam zostać w samochodzie. Całe mycie przebiegło szybko i sprawnie. Po zakończeniu pokazał się sygnał „do przodu”. Samochód został umyty dokładnie i aż cały się błyszczał.