Opinia użytkownika: demo
Dotycząca firmy: Skype
Treść opinii: Zainstalowałam komunikator internetowy Skype. Instalacja przebiegała sprawnie. Moje kontakty ściągnęły się z serwera w całości. Następnie postanowiłam uzupełnić konto do dzwonienia na rozmowy płatne. Po kliknięciu w komunikatorze przycisku odpowiedzialnego za doładowanie konta otworzyło się okno. Wynikało z niego, że można zakupić jedynie 10 euro. Nie chciałam wpłacać aż takiej sumy. Weszłam na stronę Skype wyszukaną z www.onet.pl. Zalogowałam się, a następnie zobaczyłam, że w ten sposób mogę wybrać kilka opcji doładowania, zarówno niższe jak i wyższe niż 10 euro. Dokonałam zakupu. Następnego dnia otrzymałam droga mailową potwierdzenie o zrealizowaniu transakcji. Środki znajdowały się na koncie. Wykonałam rozmowę. Jakość połączenia budziła moje lekkie zastrzeżenia, gdyż miejscami niedokładnie słyszałam rozmówcę. Natomiast mój rozmówca skarżył się, że nie słyszy mnie. Rozmowa jednak nie została przerwana, a w tle nie słyszałam większych zakłóceń.