Opinia użytkownika: Elżbieta_16
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: W dniu dzisiejszym zadzwoniła do mnie Pani z infolini. Niestety na początku przedstawiła się tylko z imienia i nazwiska nie powiedziała, że dzwoni z Polbanku. Dzwoniła z numeru zastrzeżonego. Najpierw zapytała czy rozmawia ze mną. Potem zapytała czy mogę rozmawiać teraz - to dla Niej duży plus. Niestety potem było gorzej. Bardzo chciała mi zaoferować kartę kredytową. Nie słuchała moich pytań. Miała przygotowane regułki, które jakby czytała zamiast odpowiadać na moje pytania. np. Na początku powiedziała, że jestem w grupie szczęśliwców, których firma wybrała do otrzymania karty kredytowej. Kiedy zapytałam co spowodowało, że stałam się tym szczęśliwcem to Pani zamiast odpowiedzieć to zaczęła wymieniać zalety karty. Niestety to spowodowało, że pod koniec rozmowy byłam już zirytowana. Ogólnie Pani jednak była miła.