Opinia użytkownika: demo
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: W środę 22 kwietnia poszłam do sklepu Biedronka po niewielkie zakupy. Znajduje się on w komunikacyjnym centrum osiedla między trzema przystankmi autobusowymi, a obok umieszczono średniej wielkości parking. Sklep jest jednym z najdłużej czynnych w okolicy (poza Tesco 24h na dobę i pobliskim monopolowym). W środku było w miarę czysto, chociaż gdzieniegdzie leżały kartony. Duża część towaru, tzn. wszystkie napoje, mąki, cukier, oleje leżą bezpośrednio na paletach, a nie na półkach. Wygląda to mało estetycznie, chociaż z pewnością jest praktyczne dla personelu. Jednak wchodząc ma się wrażenie przebywania w hurtowni. Sklep jest niezbyt dobrze zatowarowany. Dominują produkty marki własnej i najbardziej popularne, np. dostępne są tylko paluszki solone własne marki Biedronka oraz marki Lajkonik. Przeszłam się szybko po sklepie, ponieważ znam już dobrze układ towarów. Wybrałam sok, ale nie znalazłam interesującego mnie papieru, gdyż do wyboru miałam tylko 2 rodzaje kolorystyczne, oba marki własnej sklepu. Podeszłam do kasy. Czekałam naprawdę krótko, ponieważ kasjerka sprawnie obsłużyła poprzednią klientkę. Nabiła mój sok na kasę, podała cenę, wzięła ode mnie pieniądze i wydała resztę. Podziękowałam, na co ona odpowiedziała i zajęła sie kolejnym klientem. Ciekawym pomysłem w sklepie jest tablica korkowa, na której umieszczane są ogłoszenia mieszkańców osiedla. Można tam znależć oferty opiekunek do dzieci, sprzątaczek, nauczycieli języków lub sprzedaży mieszkania. Sklep przez to staje się miejscem bardziej osiedlowym, dbającym o klienta.