Opinia użytkownika: Wojciech_70
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: W dniu 22.04.2009 r. udałem się do oddziału PZU Życie w celu uiszczenia opłat ubezpieczeniowych oraz wyjaśnienia sprawy związanej z polisą ubezpieczeniową teściowej tzn. podniesiono składkę bez wyrażenia zgody przez teściową. Niestety wyjaśnienie sprawy na bieżąco nie było możliwe z powodu zawieszenia systemu jak również z powodu braku możliwości połączenia telefonicznego z centralą. W związku z powyższym aby nie stać przy okienku umówiłem się z panią ,iż podjadę około 14 . Niestety o 14 nadal nic nie było wiadomo więc umówiłem się z panią na wyjaśnienie sprawy telefonicznie następnego dnia. Niestety następnego dnia nie otrzymałem żadnej informacji z PZU Życie w związku z czym 24.04.2009 r. około godz. 9.00 udałem się ponownie do oddziału gdzie w końcu zostałem pozytywnie załatwiony. Mam taka nadzieję ponieważ 5 lat temu zmieniłem adres zamieszkania co podałem do PZU od razu w celu zmiany danych w mojej polisie . Niestety nowe dane podawałem jeszcze czterokrotnie, a informacje dotyczące polisy cały czas przychodziły na stary adres co zmusiło mnie do rezygnacji z tej polisy. Ocena nie jest -5 tylko dlatego ,że winę za ten bałagan ponosi raczej w całości centrala w Warszawie a nie oddział w Bełchatowie dlatego ocena raczej odnosi się do tego co się tam dzieje.