Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Postanowiłam zrealizować bony towarowe, które otrzymałam od portalu Jakość Obsługi w konkursie. Zatankowalam za 50 zł i poszłam do kasy. Był bardzo duży ruch i przede mną stało około 6 osób. Pani z obsługi jednak w fenomenalny sposób dawała sobie radę, kolejka szybko przesuwała się do przodu. Kiedy przyszła moja kolej w niezwykle uprzejmy sposób zrealizowała moje bony, wbiła punkty na kartę i mile pożegnała. Druga osoba z obsługi przygotowywała w tym czasie zamówione przez klienta Hot Dogi. Nie dam jednak dzisiaj najwyższej punktacji ze względu na to, że znowu przy wejściu stały dwie osoby w charakterze reklamujących karty (chyba bank) i zaczepiali każdego wychodzącego klienta. Głosne uwagi i rozmowy tych Panów, przyglądanie się klientom i komentarze nie świadczą dobrze o tym punkcie. Lepiej byłoby gdyby jakaś miła osoba niezbyt nachalnie reklamowała swoje usługi, najlepiej przy osobnym stoisku.