Opinia użytkownika: Wiśnia
Dotycząca firmy: AXA
Treść opinii: Zadzwoniłam na infolinię AXA chcąc zorientować się ile zapłaciłabym za ubezpieczenie OC w tej firmie. Rozmawiałam z Panem, który sprawiał wrażenie podenerwowanego i zirytowanego. Mówił szybko, niezrozumiale, wypytywał mnie jak na przesłuchaniu, w ogóle nie wczuł się w mój nastrój, moje potrzeby. Na moje pytania odpowiadał lakonicznie, bądź nie wyrażał chęci wyjaśnienia moich wątpliwości mówiąc np. " zniżka na OC jak Pani wyszła to 16 %" . Na moje pytanie co zawiera się w tej zniżce, odparł " na obniżkę wpłynęły dane, które mi Pani wcześniej podała..." I tak mniej więcej brzmiała cała rozmowa, czyli ogólnikowo - żadnych szczegółów. A co najgorsze: Pan ten obiecał mi przesłać wyliczoną dla mnie propozycję składki na mój adres meilowy w przeciągu godziny od zakończenia rozmowy telefonicznej - mineły trzy dni a ja nie otrzymałam żadnej wiadomości...