Opinia użytkownika: Marcin_196
Dotycząca firmy: Electro.pl
Treść opinii: Kupiłem za pośrednictwem tego sklepu pralkę automatyczną. Po wydłużonym czasie oczekiwania dotarła do mojego mieszkania. Przy rozpakowaniu spostrzegłem, iż nie ma przy niej ani instrukcji obsługi, ani specjalnych 'zaślepek', którym chroni się bęben pralki w czasie jej pracy. W pierwszym odruchu poprosiłem kuriera, aby sprawdził, czy te rzeczy nie zaginęły w czasie podróży. Gdy okazało się, iż tam ich nie ma, zdecydowałem o napisaniu maila z reklamacją. Napisałem go do człowieka, który koordynował moje zamówienie. Przedstawiłem w mailu, czego brakuje (wcześniej już za pośrednictwem sieci udało mi się odszukać instrukcję obsługi mojej nowej pralki). Realizujący moje zamówienia gorliwie mnie za te braki przeprosił i natychmiast przysłał mi instrukcję. Co do 'zaślepek' przekazał kontakt do działu reklamacji. Napisałem tam dokładnie to samo, co w pierwszym liście. Niestety, do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, choćby odmownej. Nisko oceniam taki sposób kontaktu z klientem.