Opinia użytkownika: Marcin_196
Dotycząca firmy: BNP Paribas
Treść opinii: Celem mojej wizyty w tym banku była chęć zasięgnięcia informacji dotyczącej kredytu studenckiego. Chciałem uściślić możliwości wcześniejszej spłaty kredytu oraz ewentualnie możliwości nadpłacania go. Gdy wszedłem do placówki nie było w niej żadnego klienta, jedynie troje pracowników tego banku. Skierowałem się do pani w dość finezyjnej w sensie kolorystyki fryzurze, ponieważ siedziała najbliżej mnie. Pani zaproponowała miejsce siedzące i zapytała w czym może pomóc. Przedstawiłem więc swoje racje i wątpliwości. Chciałem jako osoba trzecia dla kredytobiorcy nadpłacić mu kredyt studencki, nie znałem jednak potencjalnych kosztów tego zabiegu. Niestety, chyba zaskoczyłem panią konkretnymi pytaniami. Udzielała raczej ogólnych, zdawkowych informacji. Odniosłem wrażenie, iż ten produkt nie jest dla niej usługą bez tajemnic. Podawała dużo informacji, zadawała dużo pytań, lecz konkretów szybko nie usłyszałem. Konsekwencją takiej postawy jest to, iż otrzymałem informacje, o które prosiłem, lecz nie mam do tej pory pewności, czy tak jest w istocie. Prawdopodobnie będę musiał udać się do innej placówki, aby otrzymać informacje w sposób bardziej przekonujący.