Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Po 12:00 odebrałam telefon od sieci Orange. Jestem ich stałym klientem od ponad 4 lat. Konsultantka zapytała czy rozmawia z właścicielem telefonu zarejestrowanego na firmę. Po pozytywnej odpowiedzi z mojej strony poinformowała, ze "został mi przydzielony telefon Nokia oraz że teraz MUSZĘ tylko udać się do salonu podpisać umowę". Zapytałam czy ten telefon został przeze mnie zamówiony, bo nic takiego sobie nie przypominam. Konsultantka zaczęła coś dukać tak ze nie byłam w stanie nic zrozumieć po czym się rozłączyła. Po niespełna minucie zadzwoniła na drugi numer zarejestrowany na tą samą firmę. Tym razem wyraziłam swoja opinie na temat jej zachowania i zasugerowałam zmianę pracy. Po 2 dniach zadzwonił inny konsultant z tą samą ofertą. Tym razem na moje zdecydowane stwierdzenie, ze nie jestem zainteresowana, pan podziękował i życzył miłego dnia. Po pierwsze nie podoba mi się to ze Orange wciska klientom telefony. Konsultanci mówili tą sama regułkę z informacja ze telefon został mi przydzielony. Nie była to propozycja tylko tryb oznajmiający. Po drugie Orange napastuje klientów telefonicznie, przez parę tygodni miałam przynajmniej jeden telefon w tygodniu z nowa super ofertą. Po trzecie zachowanie konsultantki bardzo negatywnie wpłynęło na moje postrzeganie firmy Orange. Aktualnie kończy mi się umowa i najprawdopodobniej zmienię operatora.