Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bellugio
Treść opinii: Niestety torebka, którą kupiłam w sklepie Bellugio już po tygodniu zaczęła się przecierać i pruć. Nie miałam czasu zając się tym od razu więc wróciłam do sklepu po 3 tygodniach od zakupu, w celu złożenia reklamacji. Poinformowałam sprzedawczynie, że materiał zaczyna się przecierać i tracić kolor a uszy zaczynają się urywać. Poprosiłam o zwrot gotówki. Obsługująca mnie kobieta wypełniła formularz zwrotu. Na moje pytanie kiedy mogę się spodziewać decyzji, poinformowała mnie ze do 2 tygodni ktoś do mnie zadzwoni. Wizyta przebiegła sprawnie i szybko. Sprzedawczyni była miła jednak nie wyróżniła się niczym na plus. Nie poinformowała mnie sama o warunkach zwrotu. Musiałam o to dopytywać. Sklep był czysty, dobrze oświetlony, towary były równo pookładane. Wyglądał bardzo schludnie i estetycznie