Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RuckZuck
Treść opinii: Poszukując drzwi wewnętrznych trafiłam do sklepu RuckZuck. Po wejściu do sklepu zauważyłam sprzedawcę siedzącego za ladą i powiedziałam dzień dobry. Nie nastąpiła żadna reakcja z jego strony. Nie odpowiedział, nawet na mnie nie spojrzał zajęty pisaniem czegoś na komputerze. Zaczęłam przechadzać się po sklepie. Sklep jest podzielony na 3 części. Po obejrzeniu pierwszej przeszłam do kolejnych. W ostatniej największej sali było zgaszone światło. Było tak ciemno ze nie dało się oglądać wystawionego towaru. Podeszłam do sprzedawcy i zapytałam czy może włączyć oświetlenie. Zrobił to bez słowa wyjaśnienia i wrócił do swoich zajęć. Byłam jedynym klientem w sklepie a mimo to nie zwracał na mnie uwagi. Po znalezieniu interesujących drzwi zaczęłam szukać informacji o cenie. Nic takiego nie było więc ponownie poszłam do pierwszej sali i poprosiłam sprzedawce o podanie ceny drzwi. Po pokazaniu wybranych drzwi sprzedawca stwierdził ze nie wie ile one kosztują. Czekałam na jego dalsza reakcje i spodziewałam się, że zaraz zaproponuje że sprawdzi dla mnie cenę. To nie nastąpiło. Zapytałam więc czy może sprawdzić dla mnie cenę. To tez zrobił i po podaniu mi jej ponownie wrócił do pracy przy komputerze. W międzyczasie w sklepie pojawiła się kolejna klientka, która cierpliwie czekała przy ladzie. Chciałam go zapytać o ostatnia rzecz. Po moim pytaniu stwierdził, ze przeprasza ale on jest teraz bardzo zajęty bo „wprowadza fakturę i jak teraz tego nie zrobi to mu wszystko zniknie i będzie to musiał robić od nowa”. Wyszłam ze sklepu z mocnym postanowieniem niepojawiania się tam ponownie. W sklepie towary były dość dobrze wyeksponowane jednak panele podłogowe w ostatniej sali pokrywała widoczna warstwa kurzu. W ostatniej sali było zgaszone światło. Sam sklep sprawiał dość dobre wrażenie.