Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Będąc w Arkadach Wrocławskich postanowiłam zajrzeć do sieci RTV EURO AGD w celu obejrzenie oferty kuchenek mikrofalowych. Weszłam do sklepu i idąc w głąb zorientowałam się, że dział z mikrofalówkami musi być piętro wyżej gdyż na tym są raczej sprzęty RTV. Podeszłam do schodów lecz jakież było moje zdziwienie gdy zobaczyłam, że całe schody są obkejone napisem "przejścia nie ma - przepraszamy"... Co najlepsze aby dostać się piętro wyżej (nie ma windy w sklepie) musiałam wyjść ze sklepu i schodami ruchomymi (Arkad) udać się piętro wyżej. Zajęło mi to jakąś chwilę- należało wyjść między ciągiem sprzętów przez cały sklep udać się na schody Arkad ..itd. Na górze ta sama sytuacja - schody w dół nieczynne - nie widać też "gołym okiem" co się stało. Miałam chwilę czasu lecz gdybym się spieszyła na pewno nie poszłabym na górę bo szkoda by mi było czasu na takie manewrowanie. Naprawa schodów winna być zrobiona expresem - po godzinach pracy , w nocy, aby klient czuł się w sklepie komfortowo.