Opinia użytkownika: Neo
Dotycząca firmy: DECATHLON
Treść opinii: Zespół jest bardzo młody i jak na mój gust nieco za słabo świadomy standardów obsługi. Dziewczyny (przewaznie) przebiegają lub przechodzą wesołymi grupkami, nawołują się głośno i ogólnie zajęte są sobą a nie klientami. Może kierownik wyjechał na urlop? Odwiedziłem Decathlon po remoncie i szybko tu nie wrócę. Nielogiczny układ asortymentu, ciuchy i buty umieszczone są w tak wielu miejscach żę trudno się w tym połapać. Dodatkowo bałagan w cenach, brakuje cen przy wielu towarach, nie znalazłem też czytników kodów które rozwiązałyby ten problem. Jedynie praca pani kasjerki była w porządku. Kupiłem (pomimo w szystko) kilka rzeczy, m.in. dwie pary rolek, ochraniacze, polar, latarkę. Kasjerka obsłużyła mnie z uśmiechem i pomogła zapakować towar. Widać także inne symptomy nowej jakości, np. lepiej umiejscowione i oznaczone stoisko serwisowe, większy obszar z rowerami, ale to pewnie zasługa projektanta, natomiast teraz obsługa i nadzór muszą się wziąć do roboty, bo nie wystarczy ładne opakowanie i wiara, że towar się sam sprzeda. Ja tam szybko nie wrócę.