Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: grejpfru

Dotycząca firmy: BATA

Treść opinii: Spędziłam trochę czasu w galerii handlowej Magnolia odwiedzając kolejne znajdujące się tam sklepy obuwnicze. W BACIE wpadło mi w oko kilka par, które postanowiłam przymierzyć. Od samego początku podobała mi się postawa obsługi, która nie jest nachalna (nie cierpię chodzących za mną krok w krok, „doradzających” na siłę sprzedawców w jakiejkolwiek branży), ale służy pomocą kiedy tego potrzebuję. Jedna z pań cierpliwie szukała dla mnie odpowiedniego rozmiaru każdej interesującej mnie pary (a jestem niezdecydowana, więc było ich sporo). Kiedy już wybrałam, przy kasie czekała na mnie inna, zarówno mnie, jak i stojącą przede mną w kolejce kobietę obsłużyła z naturalnym uśmiechem, poinformowała o warunkach gwarancji i możliwości zwrotu w ciągu 10 dni oraz zaproponowała środek do pielęgnacji obuwia, którego akurat nie potrzebowałam, więc odmówiłam. Wyszłam ze sklepu zadowolona. Jednak spędzając jeszcze trochę czasu w Magnolii, w konkurencyjnym sklepiej (Quazi) znalazłam buty bardzo podobne pod względem wyglądu i ceny, jednak prawie o połowe tańsze. Ponieważ oszczędność 150 złotych jest dla mnie odczuwalna, zdecydowałam się zwrócić buty z BATY. Znalazłam obsługującą mnie poprzednio dziewczynę i wyjaśniłam sytuację, okazało się, że nie jest to problem i zwrot został przyjety. Bardzo miłe było to, że nie zostałam potraktowana jak ktoś kto sprawia kłopot, ale równie uprzejmie, jak kiedy płaciłam.