Opinia użytkownika: Ewa_168
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Do Kauflandu wybrałam się dwukrotnie w sobotę 18.04 oraz 21.04. ponieważ chciałam kupić sadzonki kwiatów z przeznaczeniem do obsadzenia balkonu. W ofercie sklep miał kilka gatunków kwiatów ale nie było tego widać na półkach. Pomimo tego, że promocja kwiatów rozpoczęła się o godz. 7 dnia 18.04. to o godzinie 10 już nie było wyboru a kwiaty, które mnie interesowały nie pojawiły się w ogóle na półkach. Sklep ponownie odwiedziłam wczoraj gdyż od sprzedawczyń dowiedziałam się że kwiaty dowiozą. Okazało się że chyba nic nie dowieźli bo nawet puste regały zniknęły. Zastanawiam się po co oferty w gazetce jeśli nie ma towaru na półkach? Sytuacja taka już się kilka razy powtórzyła że oferta była ale towaru już nie. Nie wiem czy to sposób na ściągniecie klientów.?