Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: UPS
Treść opinii: Ocena ogólna za dotychczasowe usługi, gdyż codziennie nadaje przesyłki poprzez UPS. UPS udostępniło specjalne oprogramowanie do adresowania przesyłek i drukowania etykiet, które zainstalował handlowiec. Plusy programu - szybkość, intuicyjna obsługa, autouzupełnianie; minusy - nie podaje cen wynikających z indywidualnej umowy, nie można śledzić przesyłek bezpośrednio w tym programie, ciągłe aktualizacje przy uruchamianiu (program ściąga aktualizację, instaluje i wyłącza się, trzeba samemu ponownie uruchamiać). Program drukuje etykiety i zestawienia, ale kurier powiedział że zestawienia skróconego nie potrzebuje i codziennie do niszczarki trafiają 2 kartki, ponieważ nie można wyłączyć tej opcji. Kurier który nas obsługuje jest bardzo uprzejmy i sympatyczny. W żadnej innej firmie kurierskiej (DPD, DHL, Siódemka, GLS) nie spotkałem tak profesjonalnego i kulturalnego kuriera. Na dodatek mają schludne i czyste brązowe stroje. Dla porównania kurier innej firmy często przychodzi spocony, w brudnej bluzie. Zgodnie ze standardami UPS kurier przyjeżdża po paczki najpóźniej po 2 godz. od zgłoszenia (chyba że zlecę inaczej). Przez ostatni rok nie miałem żadnego problemu z przesyłka z winy firmy lub kuriera. Dodatkowy plus - komputerowy system - odbiór przesyłek podpisuje rysikiem na przenośnym terminalu z dotykowym ekranem. Po chwili informacja o odbiorze przesyłki wyświetla się przy śledzeniu przesyłki, wraz z podpisem, który składa odbiorca (widok podpisu dostępny dla nadawcy)