Opinia użytkownika: Nayagare
Dotycząca firmy: Super-Pharm
Treść opinii: W dniu 20.04.09 byłam na zakupach w Złotych Tarasach w Warszawie, gdzie wstąpiłam do drogerii SuperPharm. W sklepie było czysto, zauważyłam też pracowników na bieżąco porządkują towar. Zapytałam pracownicę, czy znajdę markę Elizabeth Arden. Odpowiedziała mi, że nie, tej marki nie ma w sklepie. Chwilę później znalazłam całą półkę z kosmetykami tej firmy, więc ewidentnie zostałam wprowadzona w błąd. Pracownica przy kasie również nie wykazała się wiedzą i nie umiała mi powiedziec, czy w pudełku jest krem, czy żel. W końcu kupiłam kosmetyk, samodzielnie tłumacząc napisy z opakowania. Ogólnie przyznaję niską ocenę za poziom niekompetencji obsługi i brak zaangażowania w obsługę klienta.