Opinia użytkownika: endri
Dotycząca firmy: LUX MED
Treść opinii: Zadzwoniłem do telefonicznego centrum obsługi klienta w celu zmiany terminu wizyty. Po około 3 sygnałach, zgłosiła się automatyczna sekretarka, poinstruowała mnie, jakie przyciski mam wcisnąć, w celu zarezerwowania bądź odwołania wizyty. Zostałem połączony z konsultantką. Pani, która odebrała telefon, przedstawiła się, podała nazwę firmy, zapytała się, w czym może mi pomóc. Poprosiłem o zmianę godziny wizyty w dniu 08/04/2009. Pani poprosiła o numer mojej karty, poprosiła o podanie imienia i nazwiska. Pani sprawdziła wolne godziny, na całe szczęście udało mi się zarezerwować wizytę na godzinę, która najbardziej mi pasowała, tzn. od samego rana, do tego samego lekarza. Pani, przypomniała mi, że na dzień przed wizytą, otrzymam sms z przypomnieniem o wizycie w placówce LuxMed. Podziękowała za rozmowę i pożegnała się ze mną.