Opinia użytkownika: Magdalena_91
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Problem pojawił się tuż przed wejściem na sklep - niestety nie miałam drobnych i nie mogłam odpiąć wózka. Udałam się do kasy, niestety kasjerka miała niewiele drobnych i nie chciała rozmienić mi pieniędzy. Odpowiednią monetę dostałam dopiero po wymianie pieniędzy w punkcie obsługi klienta - uważam, że sieć mogłaby idąc śladem Tesco, wprowadzić wózki, które nie wymagają "zastawu". Spośród wynotowanych produktów zakupiłam wszystkie prócz dwukomorowego wiadra. Na sali sprzedaży było niewielu klientów - natomiast wiele (7) stanowisk kasowych było czynnych. w kolejce do kasy stałam niedługo (3 minuty), a obsługująca mnie osoba (w wieku 35 lat, szatynka z delikatnym makijażem) w szybki i uprzejmy sposób dokonała transakcji. Dużym plusem jest fakt, że za linią kas ustawione są stojaki z aktualną gazetką, dzięki czemu klient bez trudu może zorientować się w obecnej, promocyjnej ofercie sklepu.