Opinia użytkownika: Magdalena_91
Dotycząca firmy: Stradivarius
Treść opinii: W sklepie, pomimo piątku, było niewielu klientów (około 5). Salon ma dużą powierzchnię - w środku było czysto, ubrania ułożone były starannie na półkach lub na wieszakach. Wydawało mi się jednak, że jest zbyt ciemno - na sali panował półmrok, co nie powinno mieć miejsca, gdyż nie można ocenić barwy produktu. Pozytywną atmosferę budowała muzyka, ustawiona na odpowiednim poziomie głośności. Niestety, na 4 pracownice żadna z nich nie zajmowała się bezpośrednią obsługą klienta (3 układały ubrania, jedna - kasowała towar). Z wybranym obuwiem udałam się do kasy - sandałki były w rozmiarze 37, 38 i 39 - każdy rozmiar został dostarczony do sklepu tylko w jednej parze, także nie było możliwości zakupy niemierzonej pary. Poprosiłam ekspedientkę o odłożenie towaru na godzinę (nie było z tym problemów); po około 3 kwadransach wróciłam, by zakupić sandałki - obsługująca mnie osoba poinformowała mnie, że w ciągu 30 dni mogę zwrócić buty, jeśli uznam, że mi nie odpowiadają.