Opinia użytkownika: faron4
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Byłem w tym dniu w oddziale banku w celu wpłaty pieniędzy. Zaraz od wejścia przywitała mnie pani w kasie, z uśmiechem zapytała, w jakiej sprawie przychodzę. Była to moja trzecia wizyta w oddziale o kasjerka poznała mnie, pamiętała o problemach z system transakcyjnym, gdy byłem u nich ostatnim razem. Na szczęście tym razem nie było problemów, wszystko przebiegło szybko. Po zakończonej transakcji zostałem poinformowany o aktualnym saldzie na rachunku, oraz pani zapytała mnie jak moje doświadczenia z bankiem. Bardzo ciekawym rozwiązaniem są ekrany dotykowe w kasach oraz brak papierów. Uważam jednak, że potwierdzenie transakcji powinno być wysyłane na mój adres e-mail. Obecnie tak się nie dzieje. Poprzednie wizyty, chociaż były problemy techniczne i cała obsługa się trochę przeciągła, wspominam pozytywnie. Zaproponowano mi kawę, w czasie kiedy czekaliśmy aż system wróci do normalnej pracy porozmawialiśmy o banku i innych sprawach. Nigdy u konkurencji nie spotkałem się z taką obsługą. Do tego jeszcze bardzo przyjemne oddziały. Kolorystyka, zdjęcia na ścianach z mojego miasta, bardzo ciekawe.