Opinia użytkownika: Barbara_99
Dotycząca firmy: Orsay
Treść opinii: Udałam się do sklepu Orsay w celu wymiany zakupionej marynarki na większą albo zwrot zakupionego towaru. Po wejściu do sklepu nikt z obsługi nie zainteresował się moją osobą. Panie z obsługi zajęte były obsługą klientów. Podeszłam do kasy, zapytałam się Pani, czy mogłabym wymienić marynarkę na rozmiar większy. Pani sprawdziła w systemie, odpowiedziała, że u nich w sklepie nie ma, ale mogę pojechać do Orsay do Tulipana, tam towar o szukanym przeze mnie rozmiarze jest dostępny. Zdecydowałam się jednak na wymianę marynarki, na inną, też czarną, ale bez delikatnych paseczków, w całkowitym czarnym kolorze, oraz o rozmiar większą. Pani poprosiła mnie o podpisanie imieniem i nazwiskiem druczku, dotyczącego wymiany. Pani, która mnie obsługiwała, nie podziękowała za wizytę, nie pożegnała się ze mną. Zapytała się, czy ma zapakować marynarkę w torebkę, poprosiła o przymierzenie jej. Pani wydała mi nowy paragon, dotyczący wymienionej marynarki. Bardzo miło, że Pani sprawdziła w systemie, gdzie dostępna jest marynarka o szukanym przeze mnie rozmiarze, Pani która mnie obsługiwała, nie była uśmiechnięta.